حفاظ پردیس

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی
کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )

حفاظ پردیس

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ پرديس:توليد كننده مستقيم :حفاظ هاي ساختماني:حفاظ شاخ گوزني و حفاظ سرنيزه رو ديواري ميباشد:09194915895
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید

آپلود عکسنمایش آخرین اخبار در وب سایت یا وبلاگ شما

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

قیمت حفاظ آهنی روی دیوار


یکی از راههای حفظ امنیت ساختمان ویلا و یا ملکهای دیگر در برابر سارقان استفاده از حفاظ آهنی روی دیوار میباشد که در ایران بسیار رایج بوده و در مقایسه با سایر سیستمهای امنیتی برای بالا بردن امنیت ملک از قیمت حفاظ آهنی روی دیوار مناسبتر و به صرفهتر است.

 

حفاظ آهنی روی دیوار دارای انواع مختلفی از جمله حفاظ شاخ گوزنی میله ای نیزهای و سیم خاردار میباشد که امروزه با توجه به زیبایی ظاهری نصب سریع و آسان و قیمت ارزان و مناسب آن در مقایسه با سایر سیستمهای امنیتی نمونه شاخ گوزنی نسبت به دیگر حفاظهای ذکر شده کاربرد بیشتری دارد.


 
حفاظ روی دیوار


در سالهای اخیر به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی کشور و نوسان بازار در رابطه با قیمت ارز و مواد اولیه قیمت حفاظ آهنی روی دیوار هم دائما در حال تغییر بوده و نمیتوان قیمت ثابتی را بیان کرد لذا برای کسب اطلاع از قیمت باید تماس حاصل شود اما به طور کلی عواملی مختلفی را در رابطه با تاثیر بر روی قیمت حفاظ آهنی می¬توان بیان کرد که از جمله آنها به مواردی مانند:


اثر گذاری وزن برروی قیمت حفاظ آهنی روی دیوار


با اینکه حفاظ ها به صورت متری به فروش میرسند اما باید به وزن هر متر حفاظ نیز توجه داشت چرا که افرادی با استفاده از میلگردهای نازکتر و کاهش پیوستگی شاخهها اقدام فریب مشتری میکنند.


تاثیر نوع جوشکاری بر قیمت حفاظ آهنی روی دیوار


دو نوع جوش الکترودی و جوش دی اکسید کربن برای نصب حفاظها استفاده میشود که جوش با دی اکسید کربن قیمتی بیشتر از الکترودی دارد در بسیاری از مطالب ذکر شده جوش دی اکسید کربن را الزامی داشته و بر این باورند که این جوش استحکام بیشتری نسبت به الکترودی را دارا میباشد اما به این شکل نبوده و در بسیاری از جاها دیده شده که حفاظهای اجرا شده با جوش الکترودی نیز مقاومت لازمه را داشته و شما بر حسب بودجه خود میتوانید نوع جوش را انتخاب کنید.


اثر بخشی نوع رنگ در رابطه با قیمت حفاظ آهنی روی دیوار


رنگ آمیزی به دو صورت کوره ای الکترواستاتیک و یا رنگ روغنی صورت میگیرد که رنگ کوره¬ای هزینه بیشتری را در بر دارد با توجه به اینکه در آینده نیاز به ترمیم رنگ حفاظ خواهد بود بهتر است برای کاهش قیمت از رنگ روغنی استفاده شود.


اثر تعداد شاخه ها و پیوستگی و متراکم بودن آنها بر روی قیمت حفاظ اهنی روی دیوار

در حقیقت تراکم مربوط به شاخههای اصلی حفاظ میباشد که دیگر شاخههای جانبی به آنها وصل میشوند اگر فاصله مابین شاخههای اصلی زیاد باشد و تعداد شاخههای جانبی کمتر شود یعنی به بیانی دیگر راهی برای عبور از مابین آنها ایجاد شود در این صورت امنیت حفاظ کمتر شده و قیمت حفاظ آهنی روی دیوار کاهش مییابد.


تاثیر ارتفاع حفاظ بر روی قیمت حفاظ آهنی روی دیوار

 

حفاظ آهنی روی دیوار معمولا از ارتفاع پنجاه سانتی متری تا ارتفاع صد و پنجاه سانتی متری با افزایش بیست سانت بیست سانت وجود دارد که بسته به ارتفاع قیمت حفاظ آهنی روی دیوار متغیر خواهد بود.


 
حفاظ میله ای


همانطور که گفته شد با توجه به وضعیت نوسانات قیمت ارز و بازار شما با در نظر گرفتن عوامل تأثیر گذار بر قیمت حفاظ آهنی روی دیوار میتوانید حفاظ مناسب و با کیفیت را انتخاب نموده و با تماس گرفتن از قیمت روز آن با خبر باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۰۵
حسن یزدانی

حفاظ شاخ گوزنی بهترین نرده روی دیوار

 

حفاظ شاخ گوزنی بهترین نرده روی دیوار است؟ در ادامه به بررسی برخی از مهمترین مزیت حفاظ شاخ گوزنی خواهیم پرداخت.

 

امروزه ایجاد امنیت برای همه ی ساختمان ها یکی از اصلی ترین اقدامات به ویژه در برخی از مناطق می باشد به همین دلیل افراد به دنبال آن هستند که بتوانند با هزینه های معقول بتوانند امنیت کاملی را ایجاد کنند. 

 

اگر چه استفاده از دوربین های مخفی برای ایجاد ایمنی بیشتر می تواند یکی گزینه ی خوبی به نظر برسید ولی استفاده از حفاظ شاخ گوزنی مزیت های ویژه ی خود را دارد.

 

زیرا زمانی که سارق بتواند به داخل ساختمان برسد و لواززمی به سرقت رود در این صورت اگر چه با استفاده از دوربین های مخفی امکان این وجود دارد که سارق شناسایی گردد ولی توجه کنید پروسه ی بعدی ان هم زمان گیر است و هم معلوم نیست به طور کامل به لوازم به سرقت رفته دسترسی پیدا می کنید یا نه به همین دلیل باید راهکارهای بهتری را در پیش بگیریم راهکارهایی که بازدارنده باشند نه اینکه بعد از انجام اقدام سرقت برای ما راه چاره پیشنهاد دهند.

 

ویژگی شاخ گوزنی

 

برای انتخاب بهترین حفاظ شاخ گوزنی با ما همراه باشید. بدون ترید استفاده از این نوع از حفاظ ها می تواند بسیار مفید بوده و ساختمان مذکور را از هر گونه اقدام سرقت در امان نگه دارد.

 

چرا استفاده از حفاظ شاخ گوزنی می تواند گزینه ی بهتری در نظر گرفته شود در اولین مرحله می توانیم به هزینه ی درخواستی مطلوب آنها اشاره کنیم هزینه ی بسیار مقرون به صرفه ای برای استفاده از این نوع از حفاظ ها پرداخت خواهید کرد از سوی دیگر نصب و راه اندازی این نوع حفاظ ها بسیاراسان است. 

 

به گونه ای که در کوتاهترین مدت زمان نصب می شود از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به مقاومت بالای آنها در شرایط اقلیمی مختلف اشاره کرد از آنجا که برای ساخت انواع مختلف از حفاظ شاخ گوزنی همواره از لوازم اولیه ی مقاوم استفاده می شود طول عمر این محصولات نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

 

مزیت استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

 

 استفاده از حفاظ شاخ گوزنی در اولین اقدام می تواند نقش بازدارنده برای سارقین داشته باشد استفاده از این حفاظ ها در همه ی ساختمان ها امکان پذیر است.

 

ویژگی های منحصر به فرد توانسته اند ایمنی مطلوبی را ایجاد کنند از همه مهمتر حفاظ شاخ گوزنی با داشتن ظاهری با طرح مناسب دکوراسیون خارجی ساختمان را نیز مطلوب خواهد کرد.

 

با هر بودجه ای می توانید از مزیت این محصولات بهره مند شده و ایمنی و امنیت بیشتری را ایجاد کنید. 

 

اگر چه انواع مختلف از حفاظ ها در بازار موجود می باشد ولی حفاظ شاخ گوزنی با داشتن لبه های تیز و البته ظاهری شیک کاربرد بیشتر داشته و توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار فروش این نوع از محصولات به خود اختصاص دهد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های درخواستی و خدمات نصب با ما در تماس باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۵:۳۹
حسن یزدانی

قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای

نرده حفاظ سرنیزه ای  یکی از رایج ترین انواع حفاظ های سرنیزه ای است قیمت حفاظ های سرنیزه ای  در مقایسه با سایر انواع حفاظ های مدرن تر معمولا بالاتر است.

 

شاید تصور کنید قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  باعث شده است تا در رقابت با سایر انواع سر نیزه ها  فروش بیشتری داشته باشد اما واقعیت این است که این نوع حفاظ ها مزیت های متعدد دیگری نیز دارند.

 

سهولت و هزینه کمتر نصب طول عمر بالا استحکام بالا قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت تولید در ارتفاع مختلف امکان تولید طرح های مختلف با استفاده از حفاظ های سرنیزه ای  از جمله این مزیت هاست. 

 

ارتفاع تعیین کننده قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای

 

حفاظ های سرنیزه ای  که به عنوان حفاظ ساختمان بر روی دیوار ها، پنجره ها نصب می شوند، در ارتفاع های مختلفی به بازار مصرف عرضه می شوند قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای متاثر از ارتفاع آن است و با افزایش ارتفاع قیمت این نوع حفاظ نیز افزایش می یابد. 

 

بنابراین این نیزه ها می توانند برای افزایش ارتفاع دیوارهای کوتاه بسیار مفید باشند ارتفاع حفاظ ها می تواند تا 2 متر باشد.

 

قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  بر اساس مدل 

 

حفاظ های سرنیزه ای  در سه مدل یک طرفه، دو طرفه و سه طرفه عرضه می شود قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  متاثر از مدل است.

 

مدل های سه طرفه که معمولا قیمت بالاتری نیز دارند، از کارایی و امنیت بالایی نیز در مقایسه با سایر مدل های یک طرفه و دو طرفه برخوردار می باشند بسیاری از واحد های تولید کننده حفاظ های سرنیزه ای از طرح های مدرن برای تولید این نوع حفاظ استفاده می کنند.

 

طرح های مدرن معمولا با هدف تولید حفاظ های سرنیزه ای  زیباتر می باشند با توجه به این که مقدار فلز استفاده شده در طرح های مختلف ممکن است متفاوت باشد قیمت طرح های مختلف متفاوت خواهد بود.

 

تاثیر جنس و رنگ در قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای

 

قیمت نرده حفاظ سرنیزه ای  متاثر از کیفیت فولادی که در ساخت آن استفاده می شود، متغیر است در برخی مواقع برخی از تولید کنندگان با استفاده از مواد و فولاد بی کیفیت نیزه ها یی با قیمت پایین تر روانه بازار می کنند.

 

این حفاظ ها کیفیت مناسبی نداشته و استحکام کافی ندارند قیمت فولاد تعیین کننده قیمت نرده حفاظ های سرنیزه ای است با توجه به این که قیمت فولاد ممکن است به صورت روزانه نوساناتی داشته باشد لازم است در زمانی نزدیک به زمان خرید نرده نسبت به استعلام قیمت اقدام نمایید.

 

رنگ نیز می تواند در قیمت حفاظ سرنیزه ای  تاثیر گذار باشد با توجه به این که این حفاظ ها در معرض رطوبت و تغییرات دمایی هستند رنگ علاوه بر زیبایی در طول عمر آنان نیز بسیار تاثیر گذار است.

 

استفاده از رنگ های بی ثبات و کم دوام می تواند منجر به آسیب و زنگ زدگی فولاد مورد استفاده در ساخت حفاظ سرنیزه ای شود و هزینه های زائد زیادی را تحمیل مشتریان نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۳۲
حسن یزدانی

انجام کلیه امور آهنگری

 

امروزه در زندگی ما ساخت وسایل مهمی مثل در و پنجره اهمیت زیادی دارد و ما به این وسایل بسیار نیازمندیم آهنگری یکی از مهم ترین کارهایی است که هر فردی که قصد ساخت خانه ی جدید داشته باشد حتما از آن بهره خواهد جست.

همچنین افرادی که قصد ایجاد تغییراتی در منزل خود دارند می توانند از این حرفه استفاده زیادی بکنند.  برای آشنایی با انجام کلیه امور آهنگریبا ما همراه باشید.

 

انجام آهنگری

 

شما می توانید برای  انجام آهنگری  به ما اعتماد کنید و کارهای خود را به ما بسپارید ما برای شما انواع نرده و حفاظ را تولید می کنیم همچنین نصب انواع درها و پنجره را ما برای شما انجام خواهیم داد ما انواع در و پنجره را برای شما طراحی کرده و خواهیم ساخت. 

 

آیا شما به قفسه های آهنی برای خانه خود نیازمندید؟ 

 

ما برای شما انواع قفسه های آهنی را طراحی و تولید خواهیم کرد جوشکاری و نصب تابلو نیز یکی دیگر از مواردی است که ما برای شما انجام خواهیم داد.

 

شما می توانید برای انجام کلیه امور آهنگری  خصوصا کارهای جوشکاری و ساخت وسایل مختلف خود به ما اعتماد کنید. ما در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، کار شما را انجام خواهیم داد نصب کولر پنجره و حفاظ زیر کولری از دیگر خدمات ما برای شما می باشد.

 

 آیا برای برش کاری نرده حفاظ پله خود به کمک یک آهنگر نیاز دارید شما برای انجام این گونه امور می توانید به ما اعتماد کرده و کار خود را به ما بسپارید. آیا به تعدادی در و پنجره آهنی  نیاز مندید؟

 

شما می توانید هر تعداد که در و پنجره آهنی نیاز دارد به ما سفارش دهید و آن ها را در کمترین زمان از ما تحویل بگیرید. ما برای انجام آهنگری  در خدمت شما خواهیم بود.

 

برای  انجام کلیه امور آهنگری حتی جوشکاری درب اکاردئونی با ما تماس گرفته و کار خود را به ما بسپارید. جوشکاری و آهنگری  فرم های پنجره و نرده و حفاظ از دیگر خدمات ما به شما می باشد.

 

آیا تا به حال برای سفارش حفاظ ساختمان برای ساختمانی که در حال  درست کردن آن هستید، اقدام نموده اید.  ساخت و نصب جوشکاری از دیگر کارهایی است که ما برای شما انجام می دهیم.

 

ساخت چهار چوب فرم از کارهای نجاری ما می باشد. شما برای ثبت سفارش در و پنجره آهنی می توانید با ما تماس بگیرید و سفارش بدهید تا آن ها را در کمترین زمان دریافت کنید.

 

انجام کلیه امور آهنگری  توسط ما برای شما انجام می شود. شما می توانید  انجام کلیه امور آهنگری  خود در شهر تهران را به ما بسپارید ما برای شما تمامی کارهای مربوط به آهنگری را انجام می دهیم.

 

ما با  انجام آهنگری برای شما کار شما را ساده تر نموده و دسترسی به این خدمات را برای شما ساده تر خواهیم کرد ما برای شما تمامی کارهایی که در بالا ذکر شد را انجام خواهیم داد شما دیگر برای  انجام کلیه امور آهنگری  نیازی به مراجعه به مکان های مختلف نخواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۳۶
حسن یزدانی

سازنده انواع نرده حفاظ ساختمان 

 

سازنده نرده حفاظ ساختمان یکی از برند های خوش نام و سازنده انواع نرده حفاظ ساختمان می باشد که در طول بیش از 5 سال سابقه فعالیت تولیدی توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را تصاحب نماید. 

 

سهم بازار قابل توجه نرده های حفاظ در بازار حفاظ های ساختمانی به دلیل کیفیت و قیمت مناسب و البته تنوع مدل نرده حفاظ های تولیدی این مجموعه است.

 

محصولات این برند برای انواع ساختمان های مسکونی اداری ویلایی آپارتمانی مناسب می باشند. رضایت و تامین نیاز مشتریان با بهترین قیمت و بیشترین کارایی سرلوحه حفاظ ایران می باشد.

 

سازنده انواع نرده حفاظ ساختمانی است که محصولات خود را همواره از بهترین مواد اولیه تولید نموده است. کارشناسان با تجربه و متخصص این گروه تولیدی ضامن کیفیت محصولات این برند می باشند.

 

 

کارایی و زیبایی مشخصه محصولات

 

حفاظ ایران ، سازنده انواع نرده حفاظ ساختمان در مدل ها و طرح های متنوع است. انواع مدل های حفاظ میله ای، سر نیزه ای ، شاخ گوزنی و لیلیومی از جمله مدل های پر طرفدار حفاظ های تولیدی این سازنده می باشند.

 

هر یک از مدل ها بر اساس نیاز مشتری انتخاب و به او پیشنهاد می شوند. برای مثال اگر هدف شما افزایش امنیت ساختمان است و دیوار های ساختمان شما ارتفاع کمی دارند حفاظ های میله ای و سر نیزه ای به شما پیشنهاد می شوند.

 

حفاظ کوشیده است تا در کنار کارایی مدل هایی ارائه نماید که زیبایی لازم را نیز داشته باشند در میان مدل های ارائه شده مدل شاخ گوزنی به دلیل زیبایی کارایی منحصر به فرد و قیمت در مقایسه با سایر مدل ها توانسته است نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب نماید.

 

مدل شاخ گوزنی علاوه بر افزایش امنیت ساختمان به آن زیبایی نیز می بخشد این نوع حفاظ به عنوان حفاظ در انواع ساختمان ها و ویلا ها کاربرد دارد.

 

چرا بهترین سازنده انواع نرده حفاظ ساختمان است؟

 

حفاظ قدمت زیادی در صنعت نرده حفاظ ساختمانی دارد و با بکارگیری نیروی با تجربه و متخصص و همچنین دانش روز توانسته است با کیفیت ترین نرده حفاظ های ساختمانی را تولید و روانه بازار نماید.

 

مزیت این سازنده انواع نرده حفاظ ساختمان در مقایسه با سایر سازندگان تولید محصولات با طول عمر بالا و مقاوم در شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف می باشد.

 

محصولات حفاظ ایران قیمت مناسبی در مقایسه با کیفیت دارند. این واحد تولیدی هم به صورت عمده و هم به صورت خرد محصولات خود را به مشتریان عرضه می نماید.

 

قیمت محصولات حفاظ 

 

حفاظ سازنده انواع نرده حفاظ ساختمان با قیمت مناسب در مقایسه با کیفیت می باشد قیمت محصولات بر اساس مدل تراکم و ارتفاع متفاوت و در واقع مقدار فلز مصرفی است.

 

با توجه به این که نرده ها از فولاد ساخته می شوند مشخصا قیمت روز فلزات از جمله فولاد بر قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار است حفاظ همواره از بهترین مواد برای ساخت محصولات استفاده نموده است محصولات این برند همواره با نازل ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار گرفته اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۰۲
حسن یزدانی

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی

 

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی بسیاری از مردم برای امنیت بیشتر منازل شان از درب های ضد سرقت و حفاظ ها استفاده می کنند حفاظ شاخ گوزنی از انواع حفاظ های دیواری است که بر روی دیوارهای منازل و ویلاها نصب می شود تا امکان ورود سارقان را از بین ببرد ما در این مقاله به طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی می پردازیم.

 

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه است؟

 

این نوع حفاظ به منظور نصب بر بالای دیوار و حصارکشی استفاده می شود، این حفاظ دارای شاخه های تیز و پیچیده به هم است که قابلیت افزایش شاخه را نیز دارد.

 

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی به این صورت است که ابتدا باید به نوع دیوار از لحاظ درپوش داشتن و یا نداشتن آن توجه کنیم.

 

دیوارها می توانند دارای درپوش های فلزی و سنگی و یا بدون درپوش و از نوع  دیوارهای بلوک سفالی آجری سیمانی و بتنی باشند که هر کدام خصوصیات خود را دارند.

 

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی به این صورت است که یا حفاظ به سادگی بر روی دیوار نصب می شود و یا باید از پیم و پلیت برای نصب استفاده کرد در هنگام استفاده از پیم باید ابتدا دیوار را سوراخ کنیم و پیم ها را داخل سوراخ ها جایگذاری کنیم و سپس شاخه های حفاظ را به پیم ها جوش بدهیم.

 

برای استفاده از پلیت هم اگر در هنگام دیوارچینی پلیت ها در آنها کار گذاشته شده باشند که کار آسان است و در غیر این صورت باید پلیت را به پیم جوش دهیم و سپس حفاظ را به پلیت جوش دهیم تا حفاظ به طور مستحکمی نصب شود.

 

تشریح طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی انواع دیوارها

 

برخی دیوارها دارای درپوش هستند اما به دلیل نداشتن استحکام در سوراخ کردن و آسیب دیدن درپوش ها باید برای نصب حفاظ و محکم کردن کار از پلیت استفاده کرد و برای برخی دیوارها هم از پیم استفاده می کنند تا بتوانند هم نصب آسان تری داشته باشند و هم کار مستحکم تری به مشتری تحویل دهند.

 

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی این چنین است که دیوارهای دارای درپوش سنگی چنانکه ضخامت درپوششان دو تا شش سانتی متر باشد می توان درپوش را سوراخ کرد و عملیات نصب را انجام داد در غیر این صورت باید از پلیت استفاده کرد.

 

در دیوارهای دارای درپوش فلزی این ضخامت باید بالاتر از دو سانتی متر باشد در غیر این صورت به درپوش آسیب وارد می شود.

 

برخی از دیوارها هم که دارای درپوش نیستند مانند دیوارهای آجری چون فضای خالی بین دیوار وجود ندارد و غالبا دیوارهای مستحکمی هستند می توان به راحتی دیوار را سوراخ کرد و کار نصب را انجام داد.

 

اما در دیوارهای سفالی و سیمانی چون مقاوم نیستند باید به گونه ای دیگر عمل کرد  و ابتدا دیوارها را مقاوم سازی کرد و بعد اقدام به نصب حفاظ کرد.

 

اما دیوارهای بتنی از بهترین نوع دیوارها برای نصب حفاظ هستند قابلیت سوراخ کردن راحت را دارند و به راحتی کار نصب انجام می شود. 

 

همچنین طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی در برخی دیوارها که اندازه های مساوی ندارند و دارای پستی و بلندی هستند و به درب های بلند و کوتاه می رسد این چنین است که برای نصب زیباتر ابتدا حفاظ شاخ گوزنی را روی پروفیل و یا میلگرد نصب می کنند و بعد روی دیوار می گذارند تا هم استحکامشان بیشتر شود و هم نصب زیباتری را انجام دهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۰۷
حسن یزدانی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان یکی از مواردی است که مالک یک ساختمان یا ساکنین مجتمع های مسکونی روی آن تمرکز زیادی دارند.

 

این حفاظ که از نام آن هم پیداست به شکل شاخ مانند و یه صورت انبوه با قالب بندی اسلوب کاملا هنری و بدیع  جوش خورده و  به منظور حفاظت از ساختمان های مسکونی، مجتمع های تجاری و کارگاه های صنعتی در زمره بهترین گزینه ها به شمار می رود.

 

در واقع قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان  یکی از مواردی است که پس از تصمیم برای استفاده از آن قصد دارند تا به نوعی ضمن برآورد هزینه های جانبی نیم نگاهی نیز به آن داشته باشند.

 

عوامل موثر در قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان متاثر از موارد متعددی می باشد که برخی از مهمترین عوامل موثر در این زمینه عبارتند از:

  • کیفیت متریال های مورد استفاده در ساخت حفاظ شاخ گوزنی 
  • مقایسه با سایر سیستم های امنیتی و حفاظتی در ساختمان 
  • در نظر گرفتن هزینه های جانبی نصب 
  • تاثیر زیبایی، تنوع رنگ و جنبه های فنی بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی  

 

در ادامه به بررسی هر یک از عوامل تعیین کننده در قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان می پردازیم. امیدواریم با در نظر گرفتن موارد زیر بتوانید با فراغ خاطر نسبت به انتخاب و خرید این نوع حفاظ اقدام نمایید.

 

کیفیت متریال های مورد استفاده در ساخت حفاظ شاخ گوزنی 

 

جنس یا ضخامت میلگردهای مورد استفاده در این نوع حفاظ یکی از مواردی است که مستقیما در قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمانموثر می باشد.

 

در واقع در زمان ساخت برخی از این حفاظ ها که سفارشی می باشند خریداران به نوعی ترجیح می دهند تا در ساخت آنها حساسیت و ظرافت بیشتری به خرج داده شود و در نتیجه می تواند تعیین کننده قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان باشد.

 

مقایسه با سایر سیستم های امنیتی و حفاظتی در ساختمان 

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان در مقایسه با سایر روش های حفاظتی از قبیل نصب انواع دوربین یا قفل های دیجیتالی و انواع فنس می تواند تا حدودی بسیار مناسب بوده و پایین تر باشد.

 

از هیمن رو خریداران و مالکین ساختمان ها و اماکن تجاری و صنعتی ترجیح می دهند تا با توجه به مناسب بودن قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان این نوع حفاظ را انتخاب نمایند. 

 

در نظر گرفتن هزینه های جانبی نصب 

 

در برخی موارد قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان به صورت تمام شده بوده یعنی می تواند متشکل از موارد متعددی از قبیل هزینه های نصب، انتقال و سایر هزینه های جانبی باشد.

 

در مواردی نیز پس از نصب آن قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمانتعیین می شود. یعنی به نوعی هزینه نصب یک جنبه فنی کار بوده که از قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان متمایز می باشد.

 

تاثیر زیبایی، تنوع رنگ و جنبه های فنی بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

 

همانطور که از نام  حفاظ شاخ گوزنی برمی آید فرم اصلی این نوع حفاظ به صورت شاخ گوزن می باشد. این نوع حفاظ، ظاهری شکیل و متراکم داشته و دارای نوک تیزی می باشد که می تواند مانع ورود سارقین یا افرادی باشد که به نوعی قصد ورود به محل مورد نظر را دارند.

 

جنبه های هنری و حفظ مواردی از قبیل توجه به ظرافت های به کار رفته و کاربردی در تولید انواع حفاظ شاخ گوزنی و رنگ پذیری مناسب نیز تا حدود زیادی در انتخاب این نوع حفاظ موثر می باشد.

 

از نظر فنی و نحوه نصب نیز توجه به ابعاد، ارتفاع و نیز ضخامت حفاظ شاخ گوزنی از جمله مواردی است که در می تواند تا حدود زیادی تعیین کننده قیمت حفاظ شاخ گوزنی ساختمان باشد. توصیه می کنیم انواع حفاظ شاخ گوزنی را از تولیدکنندگان معتبر داخلی و با کیفیت بی نظیر خریداری نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۳۲
حسن یزدانی

آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی

 

با توجه به نیاز روزافزون افزایش امنیت در محیط کار و یا خانه داشتن انواع حفاظ ها مانع از ورود افراد غیرمجاز به ساختمان می شود.

 

با آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی می توانید به راحتی به واسطه ساخت یک حفاظ حرفه ای و بسیار قدرتمند محیط خانه خود را تا حدود زیادی ایمن کنید و در محل های مورد نظر نصب نمایید.

 

این نوع حفاظ فلزی به دلیل داشتن کیفیت و همچنین نبود جای دست مناسب به یکی از بهترین موانع برای سارقان شناخته می شود و می توان از آن بر روی درب های اصلی و یا دیوارهای اطراف خانه استفاده نمود.


روش کار و آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی


برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی نیازمند میلگردهای سایز 10 هستیم حال بعد از جداسازی میلگردها می توان آنها را به واسطه دستگاه برش گیوتین به صورت فارسی بر و نوک تیز برش شده و سپس با دستگاه خمش میله آنها را حالت داد.

 

بعد از ایجاد کردن تمام قطعات مربوط به حفاظ حال این قطعات را می توان بر اساس شابلون های موجود بر روی میز جوشکاری در محل های مورد نظر خود جوشکاری نمود.

 

البته روش های دیگری نیز وجود دارد و معمول ترین روشی که برای آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از میلگرد 2متری به شما این اجازه را می دهد تا بتوانید به راحتی بخش های مورد نظر خود را پیاده سازی کنید و از این طریق به خوبی از حفاظ شاخ گوزنی به منظور انجام کارهای خود بهره مند شوید.

 

البته این موضوع بسیار مهم میباشد و باید در هنگام یادگیری ساخت این نوع حفاظ به دلیل برنده بودن بخش های مختلف آن حتما از افراد باتجربه در این زمینه مشاوره بگیرید.


مراحل الزامی ساخت حفاظ شاخ گوزنی


بعد از ایجاد برش ها و انجام مراحل جوشکاری در آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی، حال باید حفاظ از طرفی نیز باعث ثبات کیفیت حفاظ می شود.

 

بعد از این بخش و سرد شدن حفاظ، حال می توان با دستگاه پاشش رنگ بخش های مختلف آن را بر اساس سلیقه مشتری رنگ آمیزی کرده و وارد شود بعد از انجام این مراحل و در آوردن حفاظت از  مراحل ساخت آن به پایان می رسد.


نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه است؟


به منظور راحتی کار در هنگام نصب حفاظ در آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی باید درپوش ها مورد بررسی قرار بگیرد و بخش هایی به منظور ایجاد شدن نقطه های جوشی در نظر گرفته شود وبا قرار دادن این حفاظ بر روی نقاط موردنظر و همچنین جوش کاری آن به راحتی می توان آن را بر روی دیوارها و یا درهای بیرونی نصب نمود.

 

به منظور راحتی کار در دیوارهای سنگی و یا فلاشینگ دار می توان از خود دیوار به عنوان پایه اصلی استفاده نمود که سبب استحکام بیشتر حفاظ می شود و می تواند به خوبی مانع از ورود سارقان به خانه ها و حفظ امنیت آن شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۳۱
حسن یزدانی

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی 

 

حفاظ شاخ گوزنی همانطور که از نامش پیداست از شاخ های زیبای گوزن ها الهام گرفته شده اند دلیل نام گذاری این حفاظ ها به این دلیل می باشد که هم از نظر ظاهر و هم از نظر استقامت و استحکام بسیار شبیه به شاخ های گوزن می باشد ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی باعث شده است که افراد زیادی برای امنیت از این حفاظ ها استفاده کنند.

 

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی تاثیر زیادی در استقبال افراد از این نوع حفاظ داشته است این نوع حفاظ یکی از بهترین و امن ترین نوع حفاظ ها برای نصب روی دیوار ها می باشد همچنین می توان بیان کرد که حفاظ شاخ گوزنی یکی از زیباترین انواع حفاظ ها نیز می باشد.

 

یکی از ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی تنوع در ارتفاع آن می باشد ارتفاع این حفاظ ها متناسب با محل ساختمان ها انتخاب می شود.

 

به هر میزان که ساختمان ها از قسمت اصلی شهر دور تر و یا خلوت تر باشد باید ارتفاع این حفاظ ها بیشتر باشد تا امنیت را برای ساختمان به ارمغان آورد ساختمان هایی که در مرکز شهر و یا مکان های پر تردد و شلوغ هستند می توانند از حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع کمتر استفاده کنند.

 

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

 

با توجه به ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی می توان بیان کرد که این حفاظ برای مکان های زیادی قابل نصب است از جمله ی آن ها می توان به ساختمان های مسکونی باغ ها ویلاها اشاره کرد.

 

این حفاظ ها به گونه ای هستند که نمای ساختمان را دچار مشکل نمی کنند و از زیبایی آن نمی کاهند نصب این حفاظ ها نقش بسیار موثری برای امنیت ساختمان ها ایجاد می کند.

 

همچنین باید این نکته را بیان کرد که ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی باعث شده است که بتوان آن را روی انواع مصالح ساختمانی نصب کرد این مصالح می تواند فلز بتن و یا سنگ باشد.

 

از دیگر ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی می توان به جنس محکم آن ها اشاره کرد این حفاظ ها از فولاد های بسیار محکم ساخته شده اند به همین سبب می توان از امنیت آن اطمینان خاطر داشت.

 

یکی از مهم ترین ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی وجود لرزش در آن ها می باشد این نوع از حفاظ ها به گونه ای طراحی شده اند که در زمان تماس دست لرزشی در آن ها به وجود بیاید.

 

این امر به دلیل امنیت بیشتر می باشد زیرا زمانی که حفاظ ثابت و بدون تحرک باشد دزدان و سارقان به راحتی می توانند به آن تکیه کرده و از آن رد شوند حفاظ شاخ گوزنی با لرزشی که دارد آن ها را ناکام می گذارد و امنیت بیشتری برای ساختمان ها به وجود می آورد. 

 

قیمت مناسب یکی دیگر از ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی می باشد قیمت این حفاظ ها می تواند به دلیل وزن آن تعداد شاخه ها رنگ آن ها مدل و سبک جوشکاری حفاظ ها متفاوت باشد به همین سبب در زمان خرید آن باید به تمام این ویژگی ها دقت کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۲۳:۱۰
حسن یزدانی

تولید کننده حفاظ های شاخ گوزنی 

 

در اینجا با تولید کننده حفاظ های شاخ گوزنی آشنا خواهید شد و شما می توانید طیف وسیعی از حفاظ های شاخ گوزنی برای تقریباً هر فرایندی پیدا کنید در حقیقت با این محصولات می توانید به راحتی بسیاری از محیط های اطراف  از دیوار مرزی یا حصار باغ خانگی تا نمای ساختمان ها یا انبار ذخیره سازی کالا را ایمن کنید.

حفاظ شاخ گوزنی برای محافظت از طریق نصب نرده ها بر دیوارها در بین مالکان بسیار محبوب است. هنگامی که در بالای یک حصار چوبی یا یک دیوار نصب شده است از ورود سارقان جلوگیری می کنند.

 

به احتمال زیاد در سایت های تجاری یا سایت های نهادی نسبت به محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند و باید در مورد هرگونه استفاده آنها همیشه دقت شود وکاربرد گسترده ای در سفارتخانه ها ، ساختمان های عمومی  مدارس و مؤسسات تجاری پیدا کرده است.



کاربردهای محصولات تولید کننده حفاظ های شاخ گوزنی

 

کاربرد اصلی حفاظ شاخ گوزنی معمولا  برای نصب روی دیوارها است ولی برخی اوقات بر پنجره ها نیز قابلیت نصب دارد تولیدی ما تولید کننده حفاظ های شاخ گوزنی است که به غیر حفاظ شاخ گوزنی مجموعه متنوعی از دیگر محصولات حفاظتی و امنیتی را تولید و به بازار عرضه می کند.

 

با توجه به ساختار پیچیده و استحکام  تیز بودن حفاظ های شاخ گوزنیامکان عبور از آن بسیار سخت و وقت گیر خواهد بود در عین حال زیبایی این محصول خود دلیل دیگری است برای استقبال از آن تولید کننده حفاظ های شاخ گوزنی برای ساخت حفاظ از میلگرد و فولاد مقاوم بهره می گیرد و ارتفاع آن از 50 تا 150 سانتی متر متغیر است. 

 

حفاظ های شاخ گوزنی در سرتاسر کشور مورد اقبال مردم قرار گرفته است به غیر از منازل مسکونی، برای حفاظت از باغ ها و ویلاها ی خارج از حریم شهر ها نیز کاربرد بسیاری دارد.

 

معمولا بهترین و پر کاربرد ترین ارتفاع نرده های نصب شده توسط تولید کننده حفاظ های شاخ گوزنی در محدوده 1 متر می باشد.

 

حفاظ های شاخ گوزنی تولید شده توسط موسسه ما در نوع و رنگ های متنوعی به بازار عرضه شده و برای جلب نظر مشکل پسند ترین مشتریان تلاش زیادی صورت پذیرفته شده است.

 

از آنجایی که نصب این گونه حفاظ نسبت به بقیه انواع مشابه ساده تر است، با این حال ضمن مشورت با کارشناسان مربوطه فرایند نصب و مونتاژ حفاظ های شاخ گوزنی را به متخصصان حرفه ای موسسه ما که سال ها تجربه در این حوزه دارند بسپارید.

 

این حفاظ ها با توجه ساختار  بسیار متفاوتی که در مقایسه با سیستم های قدیمی دارند قابلیت نصب به صورت انبوه را در یک فضای محدود دارند.

تمامی این محصولات دارای گارانتی بوده و می توانید از خدمات پس از فروش موسسه ما نیز بهره مند شوید مشاوران حرفه ای و کار آزموده ما در تمامی مراحل قبل از خرید تا نصب و تحویل در کنار شما مشتریان گرامی خواهند بود.

 

مشتری گرامی به هنگام خرید در نظر داشته باشید که چون حفاظ های شاخ گوزنی در نمای بیرونی ساختمان نصب می شود رنگ آن را مورد توجه قرار دهید تا ضمن محفوظ ماندن منزل از ورود افراد و حیوانات زیبایی کار نیز بر دل شما نشسته و نتیجه فرایند همان چیزی باشد که خواسته اید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۱۱
حسن یزدانی