حفاظ پردیس

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

پمپ بنزین | یاس تم
وصیت نامه | آلودگی هوا
چهل شاخص | موسیقی
کد دعای فرج آقا امام زمان ( عج )

حفاظ پردیس

تولید کننده مستقیم:حفاظ های ساختمانی:حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ سرنیزه رو دیواری با مناسب ترین قیمت و کیفیت:09194915895

حفاظ پرديس:توليد كننده مستقيم :حفاظ هاي ساختماني:حفاظ شاخ گوزني و حفاظ سرنيزه رو ديواري ميباشد:09194915895
به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید

آپلود عکسنمایش آخرین اخبار در وب سایت یا وبلاگ شما

حفاظ روی دیوار

پنجشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۳۵ ب.ظ

حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار وسیله‌ای است که وظیفه اصلی‌اش ایجاد کردن امنیت برای ساختمان است اما زمانی که به بحث نمای بیرونی و معماری ساختمان فکر کنیم به این نتیجه می‌رسیم که حفاظ روی دیوار در زیبایی نمای خارجی ساختمان هم نقش مهمی ایفا می‌کند.

 

حفاظ روی دیوار برای حفاظت خانه از خطر سارقین و امنیت هرچه بیشتر برای خانه استفاده می‌شود این نوع حفاظ انواع مختلفی دارد که در مورد آن‌ها توضیح میدهیم.

 

انواع حفاظ روی دیوار

 

حفاظ روی دیوار مدل‌های متنوعی دارد که شما می‌توانید با توجه به فاکتورهایی چون سلیقه، نمای بیرونی و میزان امنیت حفاظ آن‌ها را انتخاب کنید.

 

  • حفاظ‌های شاخ گوزنی: این نوع حفاظ جزو نمونه‌هایی است که زیبایی نمای بیرونی ساختمان و به خصوص دیوارها را دو چندان می‌کند. 
  • حفاظ‌های سر نیزه: حفاظ سر نیزه یکی از قدیمی‌ترین حفاظ‌ها به شمار می‌رود.
  • همه شاخه‌های حفاظ‌های سرنیزه به شاسی جوش می خورند و از طرفی شاخه‌های اصلی هم از بالا به هم وصل می‌شوند این حفاظ از گذشته تا کنون طرفداران بسیاری داشته است مجتمع‌های مسکونی و مجتمع‌های اداری از این نوع حفاظ که حالت کلاسیک دارد، استفاده می‌کنند.
  • حفاظ‌های لیلیوم: حفاظ لیلیوم از زیباترین حفاظ های امروزی است. این نوع محصول می‌تواند با تراکم بالا یا تراکم پایین ساخته شود. تعیین تراکم با توجه به سلیقه مشتری انجام می‌شود. 

 

حفاظ‌های امروزی کیفیت بسیار زیادی دارند حفاظ روی دیوار به گونه‌ای ساخته می‌شود که تیز و برنده است و امکان عبور برای سارقین وجود ندارد آن‌ها همچنین از ورود حیوانات مزاحم مانند گربه‌ها به ساختمان پیشگیری می‌کنند.

 

حفاظ ایران تولید کننده ی انواع حفاظ روی دیوار با ساختن حفاظ های متنوع و زیبا حفاظ های روی دیوار با امنیتی را به مشتری ارائه می دهد.

 

نکاتی که باید در هنگام خرید حفاظ روی دیوار به آن توجه کنید

 

  • توجه داشته باشید حفاظی را انتخاب کنید که ارتفاع کافی داشته باشد.
  • حفاظ مورد نظر شما باید تمام دیوار را پوشش دهد تا  امکان عبور از آن‌ها وجود نداشته باشد.
  • حفاظ دیواری که شما انتخاب می‌کنید باید دارای کارایی بالایی باشد به بیان ساده‌تر تراکم حفاظ باید به گونه‌ای باشد که امکان پله شدن برای سارق وجود نداشته باشد.
  • طراحی حفاظ نیز اهمیت بسیاری دارد همکاری با سازنده معتبر باعث کیفیت حفاظ‌ها و زیبایی بیشتر آن‌ها می‌شود.
  • فاکتور مهم دیگری که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید رنگ حفاظ روی دیوار است.
  • حفاظ‌ها در معرض رطوبت و آلاینده‌های بسیاری قرار دارند به همین دلیل برای رنگ آمیزی باید از رنگ‌های باکیفیت استفاده شود تا به مرور زمان از بین نرود.

 

از آن‌جایی که مشتریان عزیز تجربه کافی در این زمینه را ندارند می‌تواند مسئولیت تولید و نصب حفاظ برای فضای مورد نظر خود را به مجموعه حفاظ ایران بسپارند تا خاطرشان از بابت کیفیت کار آسوده باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۱۶
حسن یزدانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی